محصولات

پشم شیشه پانلی
پشم شیشه ۵ سانت پانلی لخت دانسیته ۳۶
20 دسامبر 2021
پشم سنگ رولی
پشم سنگ ۲اینچ رولی فویلدار دانسیته ۲۵ پوشینگر
21 دسامبر 2021
نمایش همه

پشم شیشه ۵ سانت پانلی لخت دانسیته ۵۰

60,600تومان

  • مارک پشم شیشه ایران (ایزوران)
  • پشم شیشه تخته ای
  • ضخامت 2 اینچ
  • روکش لخت ( بدون روکش )
  • دانسیته (تراکم پشم شیشه در هر مترمکعب) D50
  • هر بسته 7.2 مترمربع (عرض 0.6 متر * طول 1.2متر)

پشم شیشه به کمک ترکیب شیشه های طبیعی و بازیافتی (بطری، شیشه پنجره ها و …) که در دمای ۱۴۵۰ سانتیگراد تبدیل به الیاف شده اند، ساخته می شود. ضخامت این الیاف بین ۶ تا ۷ میکرون است که در پروسه ی تولید پشم شیشه به یکدیگر تافته می شوند.
این تافتگی الیاف باعث ایجاد میلیون ها حفره (بسته هوایی) در پشم شیشه می گردد که با حفظ هوا در خود ماهیت عایقی پشم شیشه را به وجود می آورند.

پشم شیش به دلیل وزن کم و انعطاف پذیری بالا از قدیمی ترین و پراستفاده ترین عایق های حرارتی و صوتی در دنیای عایق است که باعث کاهش مصرف بین ۲۰% تا ۳۰% در کف و دیوار های خارجی می شود. پشم شیشه در انواع مختلف رولی (پتویی)، تخته ای (پانلی) و لوله ای تولید و به بازار عرضه می شود.

روش مدرن تولید پشم شیشه در سال ۱۹۳۳ توسط جیمز اسلیتر در شرکت پشم شیشه اویون-ایلینوی (تولدو، اوهایو) اختراع شد. مواد اولیه تشکیل دهنده عایق پشم شیشه شامل: ۴۴% سیلیس، ۱۸% کربنات سدیم، ۱۲% فلدسپات، ۱۱% دولومیت، ۴% سنگ آهک، ۳% باماریم و ۱% سولفات سدیم است. همچنین میزان خلوص این مواد اولیه تاثیر بسزایی در کیفیت پشم شیشه دارد.

پشم شیشه بطور گسترده در دمای بین ۵۰- تا ۲۵۰+ درجه سانتیگراد در پروژه ها و ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد از دیگر موارد استفاده آن می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

سقف و کف و دیوار های ساختمان

سقف سوله های صنعتی

جلوگیری از یخ زدگی بتن

عایق کانال های صنعتی

داکت های تاسیساتی

عایق دور لوله

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پشم شیشه ۵ سانت پانلی لخت دانسیته ۵۰”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.