محصولات

پشم شیشه رولی
پشم شیشه ۲ اینچ رولی فویلدار متالایز آریانا دانسیته ۱۶
20 دسامبر 2021
پشم شیشه رولی ایزوران
پشم شیشه ۲ اینچ رولی کاغذی ایزوران دانسیته ۱۲
20 دسامبر 2021
نمایش همه

پشم شیشه ۲ اینچ رولی فویلدار متالایز آریانا دانسیته ۲۰

22,200تومان

  • مارک آریانا پارس
  • پشم شیشه پتویی
  • ضخامت 5 سانت
  • روکش آلومینیوم مسلح و نخدار و متالایز
  • دانسیته (تراکم پشم شیشه در هر مترمکعب) D20
  • هر رول 12 مترمربع (عرض 1.2متر * طول 10متر)

پشم شیشه یکی از مواد بسیار محبوب در صنایع ساخت و ساز و تولید محصولات صنعتی است. این ماده به دلیل ویژگی‌های مثل عایق حرارتی، عایق صوتی، مقاومت در برابر حریق و مقاومت در برابر شوک، برای استفاده در بسیاری از صنایع و کاربردها مناسب است. یکی از نوع پشم شیشه، پشم شیشه ۲ اینچ رولی فویلدار متالایز آریانا دانسیته ۲۰ بررسی ویژگی‌های این محصول و کاربردهای آن پرداخته خواهد شد.

پشم شیشه به کمک ترکیب شیشه های طبیعی و بازیافتی (بطری، شیشه پنجره ها و …) که در دمای ۱۴۵۰ سانتیگراد تبدیل به الیاف شده اند، ساخته می شود. ضخامت این الیاف بین ۶ تا ۷ میکرون است که در پروسه ی تولید پشم شیشه به یکدیگر تافته می شوند.
این تافتگی الیاف باعث ایجاد میلیون ها حفره (بسته هوایی) در پشم شیشه می گردد که با حفظ هوا در خود ماهیت عایقی پشم شیشه را به وجود می آورند.

پشم شیش به دلیل وزن کم و انعطاف پذیری بالا از قدیمی ترین و پراستفاده ترین عایق های حرارتی و صوتی در دنیای عایق است که باعث کاهش مصرف بین ۲۰% تا ۳۰% در کف و دیوار های خارجی می شود. پشم شیشه در انواع مختلف رولی (پتویی)، تخته ای (پانلی) و لوله ای تولید و به بازار عرضه می شود.

روش مدرن تولید پشم شیشه در سال ۱۹۳۳ توسط جیمز اسلیتر در شرکت پشم شیشه اویون-ایلینوی (تولدو، اوهایو) اختراع شد. مواد اولیه تشکیل دهنده عایق پشم شیشه شامل: ۴۴% سیلیس، ۱۸% کربنات سدیم، ۱۲% فلدسپات، ۱۱% دولومیت، ۴% سنگ آهک، ۳% باماریم و ۱% سولفات سدیم است. همچنین میزان خلوص این مواد اولیه تاثیر بسزایی در کیفیت پشم شیشه دارد.

پشم شیشه بطور گسترده در دمای بین ۵۰- تا ۲۵۰+ درجه سانتیگراد در پروژه ها و ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد از دیگر موارد استفاده آن می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

سقف و کف و دیوار های ساختمان

سقف سوله های صنعتی

جلوگیری از یخ زدگی بتن

عایق کانال های صنعتی

داکت های تاسیساتی

عایق دور لوله

 

 

مطالب مرتبط:

ساندویچ پانل چیست؟

ورق پلی کربنات چیست؟

 

ویژگی‌های پشم شیشه ۲ اینچ رولی فویلدار متالایز آریانا دانسیته ۲۰

این محصول دارای ویژگی‌های متعددی است که هر یک از آنها برای کاربردهای خاصی مناسب هستند. در ادامه به بررسی ویژگی‌های این نوع پشم شیشه پرداخته خواهد شد:

 

ضخامت

پشم شیشه ۲ اینچ رولی فویلدار متالایز آریانا دانسیته ۲۰ دارای ضخامت ۲ اینچ است که این ویژگی باعث می‌شود که این نوع پشم شیشه بسیار سخت و محکم باشد. این ویژگی می‌تواند برای کاربردهایی مانند ساختمان‌سازی، صنایع نفت و گاز و خودروسازی بسیار مفید باشد.

 

رول فویلدار

این محصول با رول فویلدار عرضه می‌شود که این ویژگی باعث می‌شود که نصب و حمل و نقل این نوع پشم شیشه بسیار آسان باشد. این ویژگی برای کاربردهایی مانند ساختمان‌سازی و تولید محصولات صنعتی که نیاز به نصب سریع و آسان دارند، بسیار مفید است.

 

 

متالایز شدن

این محصول دارای پوشش متالایز شده است که به این معنی است که سطح آن با فویل آلومینیوم پوشیده شده است. این ویژگی باعث می‌شود که پشم شیشه دارای خواص عایق حرارتی و عایق صوتی بسیار خوبی باشد. همچنین، پوشش متالایز شده باعث می‌شود که پشم شیشه مقاومت بهتری در برابر شعله‌های آتش و حرارت داشته باشد.

 

 

دانسیته بالا

پشم شیشه ۲ اینچ رولی فویلدار متالایز آریانا دانسیته ۲۰ دارای دانسیته بالایی است که به این معنی است که در وزن و حجم کمتری نسبت به پشم شیشه دیگر، مقاومت بیشتری در برابر شوک و ضربه دارد. این ویژگی باعث می‌شود که این نوع پشم شیشه برای کاربردهایی مانند سیستم‌های عایق حرارتی و صوتی، استفاده شود.

 

 

کاربردهای پشم شیشه ۲ اینچ رولی فویلدار متالایز آریانا دانسیته ۲۰

 

این محصول برای کاربردهای مختلفی به کار می‌رود. در ادامه به برخی از کاربردهای این نوع پشم شیشه پرداخته خواهد شد:

 

ساختمان‌سازی

پشم شیشه ۲ اینچ رولی فویلدار متالایز آریانا دانسیته ۲۰ برای سیستم‌های عایق حرارتی و صوتی در ساختمان‌ها استفاده می‌شود. همچنین، این نوع پشم شیشه برای عایق کردن لوله‌ها و دیواره‌های داخلی ساختمان نیز استفاده می‌شود.

 

 

صنایع نفت و گاز

پشم شیشه ۲ اینچ رولی فویلدار متالایز آریانا دانسیته ۲۰ برای عایق کردن لوله‌ها و تجهیزات صنایع نفت و گاز استفاده می‌شود. این نوع پشم شیشه به دلیل مقاومت بالا در برابر شعله‌های آتش، می‌تواند از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کند.

 

 

تولید محصولات صنعتی

این محصول برای تولید محصولات صنعتی مانند یخچال‌ها، فریزرها، دستگاه‌های تهویه مطبوع و دستگاه‌های صنعتی دیگر استفاده می‌شود. این نوع پشم شیشه به دلیل ویژگی عایق حرارتی و عایق صوتی بسیار خوب، می‌تواند از افزایش کارایی و کاهش هزینه‌های انرژی در این دستگاه‌ها کمک کند.

 

 

صنایع الکترونیک

پشم شیشه ۲ اینچ رولی فویلدار متالایز آریانا دانسیته ۲۰ برای تولید محصولات الکترونیکی مانند تلویزیون‌ها، رادیوها و دستگاه‌های الکترونیکی دیگر استفاده می‌شود. این نوع پشم شیشه به دلیل ویژگی عایق حرارتی و صوتی بسیار خوب، می‌تواند از افزایش کارایی و کاهش هزینه‌های انرژی در این دستگاه‌ها کمک کند.

 

 

صنایع غذایی

این محصول برای عایق کردن لوله‌ها و دیگ‌های تولید غذا استفاده می‌شود. این نوع پشم شیشه به دلیل عدم جذب رطوبت و ویژگی‌های ضد باکتری، می‌تواند از جلوگیری از رشد باکتری‌ها در صنایع غذایی کمک کند.

 

 

نتیجه‌گیری

 

پشم شیشه ۲ اینچ رولی فویلدار متالایز آریانا دانسیته ۲۰ یکی از نوع پشم شیشه است که به دلیل ویژگی‌های بیشتری نسبت به پشم شیشه دیگر، برای کاربردهای مختلفی مناسب است. ویژگی‌های این نوع پشم شیشه مانند ضخامت، رول فویلدار، متالایز شدن و دانسیته بالا، باعث شده است که این نوع پشم شیشه برای کاربردهایی مانند ساختمان‌سازی، صنایع نفت و گاز، تولید محصولات صنعتی، صنایع الکترونیک، صنایع غذایی و خودروسازی استفاده شود. با توجه به ویژگی‌های بیشتر و کاربردهای گسترده، این محصول می‌تواند به عنوان یک جایگزین مناسب برای مواد دیگر در بسیاری از صنایع باشد. با توجه به نیازهای روزافزون به عایق‌های حرارتی و صوتی در صنایع مختلف، پشم شیشه ۲ اینچ رولی فویلدار متالایز آریانا دانسیته ۲۰ می‌تواند به عنوان یک ماده با کیفیت برای این استفاده‌ها در نظر گرفته شود. همچنین، با توجه به ویژگی‌های ضد آتش، ضد باکتری و مقاومت در برابر شرایط محیطی مختلف، این نوع پشم شیشه می‌تواند به عنوان یک راه حل مناسب برای بهبود کیفیت و کارایی محصولات در صنایع مختلف باشد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پشم شیشه ۲ اینچ رولی فویلدار متالایز آریانا دانسیته ۲۰”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.